Transport


Naszym celem jest wysłanie do Ciebie zamówionego towaru w sposób jak najbardziej ekologiczny i tak szybko, jak to możliwe, abyś mógł z niego jak najszybciej korzystać.

Przed odebraniem paczki od przewoźnika należy upewnić się czy nie uległa ona uszkodzeniu. Jeśli tak, odmów przyjęcia.

Nasi partnerzy transportowi

DPD

DPD

Całkowicie neutralna pod względem emisji CO2 dostawa Twojej paczki bezpośrednio pod Twoje drzwi.

Swoją przesyłkę DPD możesz śledzić tutaj: Śledzenie dostawy DPD.


Opłata za dostawę

Wartość zamówienia Cena
do 699 zł 19 zł
700 zł i więcej 0 zł
płatność za towar przy odbiorze 9 zł
Paczkomat®

Paczkomat® InPost

Paczkomat InPost to ekologiczna i zrównoważona forma dostawy - łączy w sobie niespotykaną dotąd efektywność z wygodą użytkowania.

Jest dostępni 24/7 – zawsze kwojnije, zawsze dla Ciebie.


Opłata za dostawę

Wartość zamówienia Cena
do 699 zł 12 zł
700 zł i więcej 0 zł
płatność za towar przy odbiorze 9 zł

Podane ceny zawierają podatek VAT.


Reklamacje uszkodzonych przesyłek

Kupujący ma obowiązek niezwłocznie po otrzymaniu towaru sprawdzić, czy nie doszło do uszkodzeń lub niewłaściwego obchodzenia się z przesyłką oraz niezwłocznie zgłosić wszelkie uszkodzenia kurierowi.

Przesyłki, które nie wykazują uszkodzeń zewnętrznych, a po otwarciu wykazują uszkodzenia w transporcie, należy zgłosić nam niezwłocznie, nie później jednak niż następnego dnia. Należy jednak udowodnić, że uszkodzenie powstało w czasie transportu.

Przesyłki, które nie zostały reklamowane w określonym terminie, nie mogą zostać później uznane.