FAQ - Często zadawane pytania


Zamówienie i płatność

Zamówienia nie można opłacić. Co powinienem zrobić?

W podsumowaniu zamówienia na koncie użytkownika znajduje się opcja dokonania ponownej realizacji płatności. Jeśli próba nadal kończy się niepowodzeniem, skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem info@sportega.pl.

Dodatkowa płatność za zamówienie

Czy można zmienić adres lub przewoźnika w zamówieniu?

Zmiana jest możliwa , gdy zamówienie ma status "nowe”. Status zamówienia można sprawdzić na koncie klienta. Jeśli zamówienie ma jakimkolwiek inny status, żądana zmiana nie jest już niestety możliwa. Nadal jednak istnieje możliwość zmiany adresu dostawy u przewoźnika.

Status zamówienia

Czy można edytować złożone zamówienie? Na przykład, mam zamówione ubrania w złym rozmiarze i muszę je zmienić.

Zmiana jest możliwa , gdy zamówienie ma status "nowe”. Status zamówienia można sprawdzić na koncie klienta. Jeśli zamówienie ma jakimkolwiek inny status, żądana zmiana nie jest już niestety możliwa. Zawsze jednak możesz zwrócić towar lub go nie przyjąć.

Czy mogę domówić więcej produktów do już wysłanego zamówienia?

Niestety nie, trzeba utworzyć nowe zamówienie.

Jak anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować na koncie użytkownika, klikając numer zamówienia. Jeśli anulowanie nie powiedzie się, prosimy o kontakt pod adresem e-mail info@sportega.pl. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, nie należy go ponownie odbierać. Zamówienie zostanie zwrócone do nas przez przewoźnika jako nieodebrane i zostanie wówczas anulowane.

Jak anulować zamówienie

Kiedy zostaną mi zwrócone pieniądze?

W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie otrzymane środki w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. W większości przypadków jesteśmy jednak znacznie szybsi i wysyłamy środki wcześniej niż w ustawowym terminie.

Internet

Gdzie mogę zrealizować kupon rabatowy?

Na stronie Jak zrealizować kod rabatowy znajdują się dokładne instrukcje dotyczące realizacji kuponu.

Skąd mam wiedzieć, czy produkt jest dostępny w sklepie internetowym lub w sklepie stacjonarnym?

W szczegółach produktu wskazujemy dostępność produktów zarówno w sklepie internetowym, jak i w sklepach stacjonarnych. W przypadku, gdy produkt nie znajduje się w magazynie w sklepie internetowym, wskazujemy datę dostawy na Twój adres po złożeniu zamówienia. W przypadku sklepów stacjonarnych podajemy datę, kiedy produkt będzie dostępny w oddziale po złożeniu zamówienia.

Dostępność w sklepie internetowym i sklepach stacjonarnych

Reklamacja

Czy mogę wymienić towar?

Przepraszamy, ale nie dokonujemy wymiany towaru. Jeśli produkt nie pasuje, można go zwrócić w ciągu 30 dni i złożyć nowe zamówienie, w czym chętnie pomożemy.

Otrzymałem niewłaściwy lub uszkodzony towar. Co powinienem zrobić?

Prosimy o kontakt pod adresem info@sportega.pl. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby rozwiązać zaistniałą sytuację. Jeśli chcesz zwrócić towar, wyślij go na adres działu reklamacji.

Co należy zrobić, jeśli przesyłka zostanie uszkodzona przez przewoźnika?

Dostępne są dwie opcje:

  1. Odebrać paczkę i na miejscu sporządzić z przewoźnikiem protokół szkody. Protokół ten muszą posiadać wszyscy kierowcy firm kurierskich. Wszystko należy odpowiednio opisać w protokole i sporządzić dokumentację fotograficzną. W przypadku uszkodzenia produktów znajdujących się wewnątrz, prosimy o kontakt.
  2. Przesyłki nie odbierać i poinformować nas o uszkodzeniu paczki na adresie: info@sportega.pl.