W podsumowaniu zamówienia na koncie użytkownika znajduje się opcja dokonania ponownej realizacji płatności. Jeśli próba nadal kończy się niepowodzeniem, skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem info@sportega.pl.
Zmiana jest możliwa , gdy zamówienie ma status "nowe”. Status zamówienia można sprawdzić na koncie klienta. Jeśli zamówienie ma jakimkolwiek inny status, żądana zmiana nie jest już niestety możliwa. Nadal jednak istnieje możliwość zmiany adresu dostawy u przewoźnika.
Zmiana jest możliwa , gdy zamówienie ma status "nowe”. Status zamówienia można sprawdzić na koncie klienta. Jeśli zamówienie ma jakimkolwiek inny status, żądana zmiana nie jest już niestety możliwa. Zawsze jednak możesz zwrócić towar lub go nie przyjąć.
Niestety nie, trzeba utworzyć nowe zamówienie.
Zamówienie można anulować na koncie użytkownika, klikając numer zamówienia. Jeśli anulowanie nie powiedzie się, prosimy o kontakt pod adresem e-mail info@sportega.pl. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, nie należy go ponownie odbierać. Zamówienie zostanie zwrócone do nas przez przewoźnika jako nieodebrane i zostanie wówczas anulowane.
W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie otrzymane środki w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. W większości przypadków jesteśmy jednak znacznie szybsi i wysyłamy środki wcześniej niż w ustawowym terminie.
Na stronie Jak zrealizować kod rabatowy znajdują się dokładne instrukcje dotyczące realizacji kuponu.
W szczegółach produktu wskazujemy dostępność produktów zarówno w sklepie internetowym, jak i w sklepach stacjonarnych. W przypadku, gdy produkt nie znajduje się w magazynie w sklepie internetowym, wskazujemy datę dostawy na Twój adres po złożeniu zamówienia. W przypadku sklepów stacjonarnych podajemy datę, kiedy produkt będzie dostępny w oddziale po złożeniu zamówienia.
Przepraszamy, ale nie dokonujemy wymiany towaru. Jeśli produkt nie pasuje, można go zwrócić w ciągu 30 dni i złożyć nowe zamówienie, w czym chętnie pomożemy.
Prosimy o kontakt pod adresem info@sportega.pl. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby rozwiązać zaistniałą sytuację. Jeśli chcesz zwrócić towar, wyślij go na adres działu reklamacji.
Dostępne są dwie opcje: