Jak postępować w przypadku reklamacji



Drodzy Klienci,
Jeśli zdecydujecie się zwrócić nam produkt w celu uzyskania zwrotu lub reklamacji, prosimy o poproszenie punktu odbioru o dostarczenie dowodu nadania paczki (bilet, paragon).
Następnie prosimy o przesłanie nam tego dowodu na adres info@sportega.pl.



Nie jest możliwe zwrot produktu w ciągu 14 dni, jeśli produkt ten musi być spersonalizowany, czy to poprzez naklejki, druk czy ostrzenie. Jeśli zwracasz rakiety tenisowe już przeciągnięte, koszt naciągu zostanie odjęty od ceny.

Zwrot towarów w ustawowym terminie 14 dni

Jako konsument i zgodnie z Kodeksem cywilnym (ustawa nr 89/2012 zbiór ustaw), masz prawo zwrócić każdy zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktów. Prawo to dotyczy również produktów zamówionych z odbiorem osobistym. Możesz skorzystać z prawa do zwrotu produktów, używając formularza odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwracane produkty należy wysłać na adres Sportega s.r.o., Dział reklamacji, Švehlova 1719/80, 664 51 Šlapanice, Czechy. Upewnij się, że dokładnie pakujesz zwracane produkty, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu. Kwota odpowiadająca zwróconym produktom zostanie przelana na Twoje konto bankowe możliwie najszybciej, nie później niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy, ale nie wcześniej niż w chwili otrzymania zwróconych produktów lub dostarczenia dowodu na ich odesłanie. Koszty transportu zwracanych produktów ponosi kupujący. Koszty transportu zwracanych produktów do sprzedawcy ponosi kupujący, jeśli odstąpiłeś od umowy bez podawania przyczyny. W tym przypadku nie masz prawa do zwrotu kosztów związanych z transportem zwracanych produktów do sprzedawcy.