FAQ - Często zadawane pytania


Zgłoszenie reklamacyjne

Czy możliwa jest wymiana produktu?

Nie, u nas nie ma możliwości wymiany produktu.

Otrzymałem niewłaściwy lub uszkodzony produkt. Co powinienem zrobić?

Prosimy o kontakt z nami pod adresem info@sportega.pl. W przypadku zwrotu sprzętu, prosimy o przesłanie go na adres działu reklamacji.

Co zrobić, gdy paczka została uszkodzona przez kuriera?

Masz dwie opcje :

  1. Odbierz paczkę i sporządź wspólnie z kurierem protokół szkody dotyczący uszkodzenia przesyłki. Zawodowi kierowcy firm kurierskich są zobowiązani do posiadania go przy sobie. Wszystkie szczegóły należy zanotować w protokole i zrobić kilka zdjęć. Jeśli produkty wewnątrz są uszkodzone, nie wahaj się skontaktować z nami.

  2. Odmów przyjęcia paczki i poinformuj nas o jej uszkodzeniu pod adresem: info@sportega.pl.


Zamówienie i płatność

Nie mogę opłacić zamówienia. Co zrobić?

Twoje konto użytkownika oferuje dwie metody realizacji płatności. Jeśli Twoje próby zakończyły się niepowodzeniem, prosimy o kontakt z obsługą klienta pod adresem info@sportega.pl.

Czy mogę zmienić adres lub przewoźnika w zamówieniu?

Jeśli zamówienie jest gotowe do spakowania lub zostało już wydane, żadna zmiana nie jest możliwa. Informacje o stanie Twojego zamówienia są dostępne w koncie użytkownika. Jeśli zmiana, którą chcesz wprowadzić, jest możliwa, zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego potwierdzeniu? Na przykład, zmiana rozmiaru odzieży itp.

Tak, taka zmiana jest możliwa, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze spakowane lub wydane. Informacje o stanie zamówienia są dostępne na koncie użytkownika. Jeśli zmiana, którą chcesz wprowadzić, jest możliwa, a zamówienie nie jest jeszcze w trakcie realizacji, zobacz wyżej.

Czy mogę dodać kolejny artykuł do zamówienia?

Niestety nie. Należy złożyć nowe zamówienie.

Jak anulować zamówienie?

Masz możliwość anulowania zamówienia w swoim koncie użytkownika. Jeśli anulowanie się nie powiedzie, prosimy o kontakt z nami pod adresem info@sportega.pl. Jeśli zamówienie zostało wysłane, nie przyjmuj go. Kurier zwróci zamówienie, a anulowanie zostanie zrealizowane w tym momencie.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Jeśli odstąpisz od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane środki finansowe nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

Gdzie mogę wykorzystać mój kupon rabatowy?

Zapoznaj się ze stroną Jak zastosować kupon rabatowy. Znajdziesz tam szczegółowe instrukcje dotyczące wykorzystania kuponu.

Strona internetowa

Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny w sklepie?

Dla danego sklepu znajdziesz informacje o dostępności produktu w szczegółach jego informacji.

Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny do sprzedaży online?

Obok produktu oznaczonego na stronie znajdziesz informacje o jego dostępności w magazynie. Jeśli produkt nie jest dostępny, podajemy datę dostawy na wskazany adres po pomyślnym złożeniu zamówienia.